Co jsem udělala špatně?

03.01.2016

*stránka je na pár místech skrabacena od slz a hodně přeškrtána*

Deníčku, celé se to na mě strašně rychle zhroutilo. Vztahy na koleji, pokud sem nějaký doopravdy měla, se mi zhoršily. Aki kolem mě vždycky projde se svěšenou hlavou. Jediný, komu sem se ještě svěřila s tim, co ti teď povím je Ai. Vypadá to, že ta jediná mi zůstala. 

Celý to začalo... no asi o Vánocích. Aki už se mnou tehdy moc nemluvil, vždycky sme se jen pozdravili a nic víc. U postele sem pak ale, kromě ostatních dárků (za který musim ještě všem poděkovat), našla i dárek od Akiho. Bylo tam pár pěkných věcí, ale nejvíc mě zaujala malá krabička na dně. Nevím, co se mu honí hlavou, ale celou dobu jsem si myslela, že mě má jako kamarádku. Proto sem nejdřív nepochopila, proč mi dal dva řetízky s půlkou srdíčka. To si dávaj milenci, ne? Vlastně mě to překvapilo a potěšilo zároveň. Nemohla jsem se dočkat až ho zase uvidím a řeknu mu, co k němu cítím.

Příležitost se mi naskytla hned na Silvestrovským plese. Myslela jsem, že nemá rád akce s hodně lidma, ale objevil se tam. Když jsem ale šla za ním, jen mě pozdravil a zmizel v davu. Pořád sem nechápala, proč to dělá? Co to může znamenat? Proč se mi vyhýbá? Nakonec jsem ho našla na balkóně těsně před začátkem ohňostroje. Chtěla jsem si stoupnout na volný místo vedle něj, ale hned před nosem mi tam vlezly Odette a ještě jedna prvačka. Musela sem se tehdy hodně držet, abych je z toho balkónu neshodila. Vážně mě to naštvalo, protože jsem si byla jistá, že mi to vyjde. Tak jsem z povzdálí sledovala celý ohňostroj a milostný párečky, jak se objímají a líbají. Bylo mi do breku. Takhle promarnit tak dobrou šanci. Aki samozřejmě hned po skončení ohňostroje zas někam zmizel a tak jsem si šla vybrat tombolu. 

Byla tam ale strašná fronta. Rozhlížela jsem se, kam bych si stoupla, abych nepřekážela, až sem uviděla Stuarta. O tom vlastně ještě deníčku nevíš. Je z nějakýho vyššího ročníku. Jela jsem s nim v kočáře do Bradavic a vypadal jako celkem fajn kluk. Tak jsem si šla vedle něj stoupnout. Myslím, že jsem v tu chvíli potřebovala jeho vlídnej úsměv. Chvilku jsme si nějak povídali a pak. Pak mě vyzval k tanci. Musim se přiznat, Španělský tance vypadaj mnohem líp než tyhle, ale nakonec mi Stuart nějak pomohl a spolu jsme to zvládli. Celou dobu jsem ale musela myslet na Akiho, a tak jsem to asi Stuartovi dost kazila. Po tom, co jsme spolu vybrali tombolu, nebo spíš jsem ho omylem zas u ní potkala, mi dal krásnej řetízek s obsidiánem. Jsem fakt ráda, že jsem za Stuartem  tehdy šla, protože ze mě vážně smyl hodně zlosti a smutku. Bohužel to jsem nevěděla, že jsem teprv v půlce večera.

Jen co jsem přišla do spolky, odchytili mě Gab a Leon, abych si s nima šla ještě na chvilku sednout. Jo Gab se na mě teď taky usmívá o dost míň. Vážně už jsem chtěla jít spát, ale řekla jsem si, že mi deset minut neuškodí. Ale uškodilo. Za pár minut přišla Sky. Chvilku si povídala s Gab a pak. Pak dorazil Aki. Prošel okolo nás se svěšenou hlavou a hned zamířil dozadu do soubojový místnosti. Uvědomila jsem si, že teď mám další šanci mu to říct. Nikdo by nás tam ani neměl rušit, protože se Aki s tolika lidma nebaví, takže ho tam nikdo asi hledat nebude. Už už jsem se chtěla zvednout a jít za ním, když tu se ozvala Sky. Řekla něco jako: "Počkejte na mě. Hned jsem zpátky." nebo co to bylo a odešla. Za Akim?! V tu chvíli jsem to pochopila. Asi před týdnem jsme se do sebe se Sky pustily a ona mi to teď chce vrátit. Prý: "Chtělas mi zničit přátelství s Gab. Ty nemáš žádný kamarády, viď? Proto ostatním zavidíš a chceš je zničit." Jako kdyby o mně něco věděla. Bylo to nad slunce jasnější, proč tam za Akim šla. Chce, aby se bavil s ní nebo mě prostě nějak pomluvit, aby na mě zapomněl. Díky Sky, vážně díky! Nejradši bych jí vyzvala na souboj, ale neměla bych proti ní šanci. Musím zesílit!

Hned co Sky odešla jsem na nic nečekala a zmizela u sebe v pokoji. Tam jsem ještě dlouho do noci přemítala nad tím, proč má vlastně život smysl. Nevím, co mám dělat, ještě že je tu pro mě Ai.

Všechny informace, co se zde dozvíte, nepřenášejte do hry. Vaše postavy je dost jistě neví. (Zatím :D)
Všechna práva vyhrazena 2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky