Havraspár

22.01.2021

Kate Oak

Tuto usměvavou slečnu jsem potkala už mnohokrát. Po prvé jsem se jí myslim v Kotli ptala na to, jak se dostat na Příčnou. Vždycky, když se potkáme, ať už je to kdekoliv, je plná radosti a vesele mě zdraví. Ani nevím, kde se v ní bere. Bohužel jí ale jinak moc neznám, vlastně asi ani nevím, v jakým ročníku teď je.


Stuart

Stuart je fajn kluk, se kterým jsem se seznámila v kočáře cestou do Bradavic. Bavili jsme se od tý doby jenom asi dvakrát, ale vždycky mě dokáže potěšit. Jo a hezky tancuje! 
Všechny informace, co se zde dozvíte, nepřenášejte do hry. Vaše postavy je dost jistě neví. (Zatím :D)
Všechna práva vyhrazena 2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky