Společenstvo je tu!

09.12.2015

Ahoj deníčku,

už dlouho jsem do tebe nic nenapsala, protože jsem neměla vůbec čas. Víš, jak sem si minule stěžovala, že nemáme soutěž o pohár? Nakonec to v tý naší skupince - Lara, Sarah a Jane - není tak špatný. Ještě jsme jako další úkol skupinky, měli najít druhou skupinku charakteristiky jedinců a s tou se spojit. Strašně dlouho mi sova s tím člověkem nepřiletěla, až byla večerka a já ztratila naději. Zase na mě zapomněli, jako už spoustu jiných lidí. Když už jsem ale lezla do postele, ozvalo se zatřepotání křídel a na klíně mi přistála sova. Měla jsem strašnou radost a hned jsem otevřela obálku s popisem. Bylo tam napsáno něco jako: Holka, co má husté vlnité tmavé vlasy, nosí růžový baťůžek a baví se s bílovlasou dívkou. Celou noc jsem nad tím přemýšlela, ale i když sem se snažila strašně moc, nikdo mě nenapadal.

Nakonec mě ale další den poradili náhodný kolemjdoucí, kterých je na Hradě plno a tak jsem se dopátrala až k Viann. Nikdy jsem podle mě tu holku předtím neviděla, ale hned na první pohled vypadala sympaticky. Potkala jsem jí ve společný místnosti, kde se měly sejít celý skupinky. 

Nakonec jsme se spojili se skupinkou Viann, Mia, Emma a......... Nathan!

Nemohla jsem uvěřit, že by mi osud nepřál tak moc, aby mi ho tenhle rok strkal pořád před nos. A teď sem s ním měla být i ve skupince!!!! Byla sem fakt naštvaná a nechtěla jsem vůbec pomýšlet na to, že bysme museli spolu mluvit nebo tak něco.

Já se ti vlastně nesvěřila s Natem, že jo? Potkala jsem ho poprvý pořádně v Kotli, když jsem si povídala s Ai. Už od začátku mi připadal hodně plnej jen sám sebe a všechny holky okolo něj lítaly. Nechápala jsem, co na něm mohly vidět.

Na Halloween jsme šli převlečený za postavy Společenstva prstenů. Nikdy jsem nic podobnýho jako kostým Gimliho nedělala, ale nakonec to dopadlo celkem dobře.

Celý to bylo moc fajn, sesbírali jsme na něm nejvíc sladkostí. Nejlepší byl asi Parker, který se ukázalo, miluje Pána prstenů. Nikdy sem ho tak veselýho neviděla.  *smajlík*

A dneska, světe div se, mi Nathan dal dárek k Vánocům. Nechápu, co to do něj vjelo, ale vážně mě to potěšilo. Pak jsme ještě s naší skupinkou hráli na babu. Nakonec mi přijdou všichn strašně fajn a jsem za mojí skupinku ráda.

To bude pro dnešek asi vše, už u tebe fakt usínam. 

Všechny informace, co se zde dozvíte, nepřenášejte do hry. Vaše postavy je dost jistě neví. (Zatím :D)
Všechna práva vyhrazena 2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky