Zmijozel

22.01.2021

Akiiii ♥

Tohohle kluka jsem poznala asi až před Vánocema prvního ročníku. Potom, co ze školy odešel hlavní člověk, s kým sem se bavila, jsem si ho nějak všimla. Nebo si on všiml mě? Teď už nevím. Jsem strašně ráda, že ho mám. Podle mě má velký smysl pro humor, i když ho moc neukazuje. Myslela jsem, že je stydlivý, ale potom, co mi dal pusu, musim tuhle jeho stránku vyloučit. Nedávno mi řekl, že jsem pro něj něco víc než kamarádka!!!! Mám ho ráda. Ne, mám ho víc než ráda. 


Genevieve Blankey

Gen je asi jediná dívka z mého ročníku ze Zmijozelu, se kterou se dá normálně bavit. Někdy ale začne probírat vážně divný věci a to se pak dá jen přikyvovat a nechápete polovinu toho, co říká. Na chodbě jí poznáte na první pohled, protože je asi jediná, kdo nosí ve škole kouzelnický klobouk. Začaly jsme se spolu bavit asi od začátku prvního ročníku. Poslední dobou se ale z nějakýho důvodu moc nebavíme. 


Gab Farlow

S touto dívkou, o rok starší než já, jsem se taky překvapivě seznámila v Bradavicích. Je velmi milá a vnímavá a dokáže mi pomoct v těžkých situacích. Přijde mi, že okolo ní proudí samá pozitivní energie. Teď je bohužel pořád smutná ze ztráty Leona.


Mia Tarsuinn

Mia je milá a tichá dívka, která se do ničeho nehrne, ale dokáže potěšit v těžkých chvilkách. Poslední půl rok je ale z nějakýho důvodu pořád smutná, ale zatím sem nějak nezjistila proč. Vypadá to na nějakej přetrženej vztah.


Yvi DeSkossyreff

Tuhle dívku se strašlivým příjmením jsem si hned oblíbila. Sice jsem se s ní až tak moc nebavila, protože jsem jí nepotkávala tak často, ale myslím, že by tu pro mě byla, kdybych něco potřebovala. Bohužel ale začala tenhle rok chodit do jiné školy. Myslím, že už jí jen tak neuvidím. 

Leon Russell

Tichý, neaktivní, LÍNÝ, ale celkem milý. Jo, to je Leon. Netušim, kdy jsem se s ním seznámila, ale asi to muselo být na gauči v naší spolce. Jinde ho totiž vídám jen stěží. Na hodiny chodí jak kdy. Asi je celej den zalezlý v posteli. Máme spolu ale nakonec několik stejných vlastností a přijde mi, na rozdíl od některých kluků, že mu nevadí, když se s nim sem tam dám do řeči. Kdoví proč, ale nechává se pořád škádlit Sky a Gab, které to už někdy fakt přeženou. On si z toho ale asi nic nedělá... Pře Silvestrem chodil s Gab, ale pak začal mít rád Mayu z prváku a pár měsíců chodil s oběma. Teď je to dost nejistý, s kym vlastně skončil, páč i když už odešel ze záchodů, tak ho moc nevídám. Podle mě se mi vyhýbá.

Skylar Lopez

Holka, která chce, aby jí všichni říkali jejím druhým jménem, Maya, a na své první jméno, Skylar, je háklivá a lehce se kvůli němu naštve. Už od první chvíle, co jsem jí uviděla, se chovala opovržlivě ke všem okolo, vyjma Gab, Yvi a Leona.  Pořád ještě vlastně vůbec nevím, co si o ní myslet a jak se k ní chovat, ale začíná se to měnit k lepšímu. Po jednom společnym večeru se mi začíná zdát jako fajn holka. Myslím, že si začínáme rozumět. Díky ní jsem nepřišla o Akiho a nikdy jí to nezapomenu.

O pár let starší
O pár let starší
O pár let starší
O pár let starší
O asi 15 let starší :D
O asi 15 let starší :D
Všechny informace, co se zde dozvíte, nepřenášejte do hry. Vaše postavy je dost jistě neví. (Zatím :D)
Všechna práva vyhrazena 2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky